Que hi faig aquí?

A hores d’ara encara espero que algun m’expliqui com és que sempre em decideixo a fer les freakades més grans els dies que estic més enfeinat. ¿Serà una forma d’evadir-me potser? No. Possiblement sigui per que soc un freaky i punt.

Sant Albert és dintre de quatre dies, l’examen de pollo dintre de dos i m’agradaria poder deixar avui preparat l’informe de laboratori d’òptica per que el Xavi pugui passar-lo ja a latex i poder dormir demà a la nit. Peró heuem aquí, perdut i fascinat per l’incommensurable món de les publicacions virtuals, com una versió peluda i maldestre d’Alícia que encara està buscant un Morpheo que li digui “toma la pastilla roja y te enseñaré hasta donde llega la madriguera de conejos”.

Sincerament, era una cosa que feia temps que em rondava pel cap.

-Perquè no tinc un fotolog com tothom?

Per que soc molt guai i m’agrada fer-me l’interessant, la qual cosa reflexa una crisi de personalitat i un sentiment d’autoestima baixa que procuro ocultar davant la gent que m’envolta o un col·lectiu de desconeguts. Així que amb això camuflo el fet de que només m’uneixo tard a un fenomen de masses que em repugna però del que vull formar-hi part. Et recomano que et quedis amb això. Si vols seguir llegint tu mateix.

Considero que un fotolog hauria de ser un mitjà de comunicació inofensiu, on poder quedar amb els amics, comentar anècdotes i mantenir informat a la gent que t’importa del que et passa en el teu dia a dia. I amb aquest blog busco algo diferent. No vull parlar sobre mi sinó sobre la manera que tinc de veure les coses, des de la física fins els esquemes socials establerts, passant per les anècdotes més curioses que ocorren en les relacions humanes i tota paranoia que em pugui sorprendre. Després d’aquesta entrada no vull tornar a usar la primera persona (estic fent un esforç XD).

I ara a cagar contra els fotologs:

I és que el que he vist per part d’alguns individus em repugna. Gent que l’utilitza com a diari public, on vendre la seva vida com un culebrón fantasiós, amb hipocresia, sentimentalismes barats, mentides autopiadoses i falsa bohèmia. Vaja, gent que s’inventa una vida i la deixa escrita per enganyar-se tant a si mateix com als altres.

I aquesta gent ha convertit fotologs myspaces i companyia en l’aparador grotesc de les seves màscares. Una blasfèmia a la llibertat d’expressió i a d’identitat personal. Una finestra per a no dir res a part de missatges buits i paraules complaents.

Doncs això. Queda’t amb el primer paràgraf. No faig més que donar-li la raó, no?

– I perquè un WordPress?

Doncs per que de tots els formats de blog que m’he estat mirant em sembla el més elegant, flexible, és fàcil de fer anar i crec que no es gaire difícil maquejar-lo a la meva mida.

– I perquè l’Espai Dual?

L’Espai Dual és el paradigma del dogma científic. És lo més semblant que tenim al tantra, és el Valhala on tot bon físic vol arribar al final de la seva experiència cognitiva. I em sap greu referir-m’hi com a dogma. Però realment, d’una manera o altre, tot científic comença la seva carrera creient, més que coneixent. Però creient, això sí, en la voluntat de conèixer i creient en l’us de l’experiència i la raó per igual, i creient que allò que t’explica el professor d’àlgebra el primer dia de classe és algo més que formalisme matemàtic. A partir d’aquí tota semblança amb una creença és pura coincidencia.

– Que hi ha?

L’espai dual es l’espai de les formes, no? Doncs no hi ha més a dir.

PS: Bé, només un avanç. Espero que en Joan Garriga tingui la decència d’ajudar-me a difondre aquí el monstre que ha engendrat. I espero el seu consentiment, també. De moment, deixo la primeríssima imatge qualitativa del que els espais analògics poden donar de sí.

pio.png

Oh yes! És un “arrel-de-dos-pió-neutre” en representació analògica. Oi que te la posa morci…

I a part d’aixó, menjades de coco, relats curts, metafísica barata, etc, etc

One Response to Que hi faig aquí?

  1. Mr WordPress ha dit:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Deixa un comentari

